Céginformáció

ÜZEMELTETŐ:
Hornyik Anna e.v.
4028 Debrecen, Damjanich u. 32. 3/4.

ELÉRHETŐSÉGEK:
+36 20 43 43 441, +36 20 38 64 651
hello@sosmarketing.hu

Kik vagyunk és hogyan tudunk Neked segíteni?

Egy FRISS és KREATÍV ötletekkel teli csapat vagyunk, akik segítenek Neked érdeklődőket találni és vevőkké formálni őket! Nem akármilyen vevőkké, értékes vevőkké!

Közös sikerünk titka abban rejlik, hogy célközönséged igényeit felmérve és arra alapozva tervezzük meg MARKETING STRATÉGIÁDAT és vállalkozásod TELJES ARCULATÁT, így céged és termékeid egyenesen vevőidhez szólnak!

SZUPER HONLAPOKAT készítünk, amik számos céged képviselnek ma már országszerte! Legyen neked is ilyen honlapod, rendelj tőlünk most!

Írj nekünk vagy hívj MOST!

Referenciák

Összes
Home > Blog

Csináld magad weboldalak

2017-02-14 közzétette kategória Weboldalkészítés

A fogalmak tisztázása végett, a CMS a Content Management System, vagyis a tartalomkezelő rendszer rövidítése. A weboldalaknál ez pontosan a WCMS, vagyis a webtartalom-kezelő rendszer, mely arra hivatott, hogy leegyszerűsítse a weboldalkészítés folyamatát, és bonyolult programozási ismeretek nélkül készülhessenek weboldalak. (Bővebben: Wikipédia) Vannak ezek között nyílt forráskódú, és zárt forráskódú rendszerek, a legtöbbek által használt […]

0 3 Tovább olvasom

Keresőoptimalizált szövegírás

2017-01-19 közzétette kategória Keresőoptimalizálás, Szövegírás

A SEO jó magyarosan “seó”, “szeó”, de ha angolul helyesen ejtenéd, mert miért ne akkor “esz-í-ó”, vagyis a Search Engine Optimization. Én a magyart kedvelem inkább, ez a keresőoptimalizálás. A keresőoptimalizálás az a tevékenység, mellyel egy weboldalt egy adott keresőszóra, keresőkifejezésre a keresőtalálati listákban előrébb juttatunk. Lehetőség szerint, optimális esetben az első helyre, de legalábbis az első […]

0 2 Tovább olvasom

Hogyan írjunk jó szöveget? | Szövegírás 101

2017-01-04 közzétette kategória Keresőoptimalizálás, Szövegírás

Az ingyenes látogatószerzés egyik leghatékonyabb eszköze a szövegírás, blogolás, tartalommarketing. Mondhatjuk persze, hogy ez sincs ingyen, hiszen idő foglalkozni vele. Az idő pedig pénz, akár Te csinálod (és olyan időt fordítasz rá, amikor pénzt is kereshetnél), akár megbízol vele valakit. Mégis, még mindig ez az egyik legalacsonyabb “befektetéssel” végezhető, ugyanakkor – ha jól csinálod – […]

0 0 Tovább olvasom

Milyen logóra van szükségem?

2016-10-17 közzétette kategória Arculat, Design

A logó az arculat legfontosabb, legmeghatározóbb eleme. A logó képvisel “téged”, egyedivé tesz és megkülönböztet, legyen az a saját céged, márkád vagy akár egy adott terméked.

0 4 Tovább olvasom

Webdesign trendek 2015-ben és tovább

2015-07-07 közzétette kategória Weboldalkészítés

Az idei év marketing trendjeiről írtunk már két cikket is itt és itt olvashatjátok arról, hogy mire fontos igazán odafigyelnetek idén, ha online marketing eszközökkel tervezitek (reméljük ma már mindenki így tesz!) elérni célközönségeteket.

0 1 Tovább olvasom

Az a fránya Facebook…

2015-05-08 közzétette kategória Közösségi média

Nos, mondhatnánk, hogy a kérdés jogos, hiszen még Schobert Norbert vállalkozó guru is feltette azt M. Zuckerberg nagytiszteletűnek. Mai napig ugyan kérdéses szándékkal, hiszen nehéz elhinni, hogy egy ekkora vállalkozás mögött ne álljon egy olyan marketinges apparátus, akik erre a kérdésre pontosan tudnák a választ és ne súgnák meg Norbinak, hogy ne tegyen fel buta kérdéseket Zuckerberg bácsinak.

0 3 Tovább olvasom

Mobilegeddon by Google, azaz “Hová tűnt a honlapom?”

2015-04-22 közzétette kategória Weboldalkészítés

Aki csomagolni kezdett tegnap, és családostul az autóba pattanva elhagyta az országot, annak jelzem, feleslegesen tette. Egyrészt mert ez elől nincs hová menekülni, másrészt pedig nem közvetlenül az életünk került veszélybe(bár határozottan érezni fogják egyesek), hanem a vállalkozásunkat “támadta” meg a legnagyobb keresőóriás, a Google. Érvénybe lépett ugyanis a Google rendszerében egy új algoritmus, amely alapjaiban kavarja […]

0 4 Tovább olvasom

Mi várható az online marketing terén 2015-ben? – II. rész

2015-03-04 közzétette kategória Marketing stratégia

Lassan kitavaszodik már és egyre inkább belebonyolódunk a 2015-ös év munkáiba, ezért nézzük hát mielőbb tovább, hogy mivel tudunk még előrukkolni, hogy idén is trendik maradjunk, sőt, akár a többiek előtt járjunk egy lépéssel, és az első tavaszi babérokat mi arassuk le (és legalább egy jó krumplifőzeléket főzhessünk)!

0 1 Tovább olvasom

Mi várható az online marketing terén 2015-ben? – I. rész

2015-02-02 közzétette kategória Marketing stratégia

Nos, az év már jócskán megkezdődött, hóvirágban gyönyörködünk, s lassan álarcba bújunk farsang farka idején, hogy elbúcsúztassuk a telet, s mégis, üzletileg sokan még most ébredeznek a téli álomból, a karácsonyi szünet pihentető napjaiból. Itt van pedig a 2015-ös év, új trendekkel, és a meglévők előrehaladtával, kibővülésével, fejlődésével. Hogyan is tudunk naprakészek maradni és hatékonyan […]

0 2 Tovább olvasom
12
Minden jog fenntartva ~ SOS Marketing © 2017