Céginformáció

ÜZEMELTETŐ:
Hornyik Anna e.v.
4028 Debrecen, Damjanich u. 32. 3/4.

ELÉRHETŐSÉGEK:
+36 20 43 43 441, +36 20 38 64 651
hello@sosmarketing.hu

Kik vagyunk és hogyan tudunk Neked segíteni?

Egy FRISS és KREATÍV ötletekkel teli csapat vagyunk, akik segítenek Neked érdeklődőket találni és vevőkké formálni őket! Nem akármilyen vevőkké, értékes vevőkké!

Közös sikerünk titka abban rejlik, hogy célközönséged igényeit felmérve és arra alapozva tervezzük meg MARKETING STRATÉGIÁDAT és vállalkozásod TELJES ARCULATÁT, így céged és termékeid egyenesen vevőidhez szólnak!

SZUPER HONLAPOKAT készítünk, amik számos céged képviselnek ma már országszerte! Legyen neked is ilyen honlapod, rendelj tőlünk most!

Írj nekünk vagy hívj MOST!

Referenciák

Összes

Mobilegeddon by Google

azaz "Hová tűnt a honlapom?"

2015-04-22 közzétette kategória Weboldalkészítés - 0 kedvelések 4
Home > Blog > Weboldalkészítés > Mobilegeddon by Google, azaz “Hová tűnt a honlapom?”

2015. április 21. az Ítélet napja.

Mobilgeddon: Készen áll céged a Google új algoritmusára? Ideje reszponzív honlapra váltanod!

Aki csomagolni kezdett tegnap, és családostul az autóba pattanva elhagyta az országot, annak jelzem, feleslegesen tette. Egyrészt mert ez elől nincs hová menekülni, másrészt pedig nem közvetlenül az életünk került veszélybe(bár határozottan érezni fogják egyesek), hanem a vállalkozásunkat “támadta” meg a legnagyobb keresőóriás, a Google.

Érvénybe lépett ugyanis a Google rendszerében egy új algoritmus, amely alapjaiban kavarja meg az eddigi mobilos keresési eredményeket.

“Mobilegeddon”: Mit is jelent ez pontosan?

Az új algoritmusnak köszönhetően a Google mostantól a mobilbarát oldalakat részesíti előnyben, legalábbis, ha okostelefonról vagy táblagépről kezdeményezünk keresést.

A cég illetékesei ezt már két hónappal ezelőtt bejelentették, így hagyva időt a honlapok üzemeltetőinek, hogy igazodni tudjanak a változáshoz. Erre azért volt szükség, mert a Google adatai szerint az internetes forgalom 60 százalékban immáron mobilos felületről történik. Igen, 60 %, és ez hónapról hónapra emelkedik.

A Mobilegeddon kifejezés onnan ered, hogy ennek a lépésnek nagyon sok weboldalra nézve igenis végzetes kimenetele lesz. A legnagyobb veszélyben azok vannak, akik még csak nem is tudtak a változásról, azok, akik értetlenül nézték, “ahogy a szomszéd pakol, és családostul a kocsiba vágja magát”, vagyis felkészültek a Mobilgeddonra és új, mobiloptimalizált honlapot készíttettek.

A gyakorlatban ezt úgy kell elképzelni, hogy azok az oldalak, amik nem mobilbarát minősítéssel bírnak, gyakorlatilag láthatatlanok lesznek a mobilos keresők számára. Potenciális látogatóik, érdeklődők, leendő ügyfelek számára. Na persze nem tűnnek el teljesen ezek az oldalak, mindössze a keresési találati listában hátra sorolódnak. Leghátulra, legyen szó akár egy magas pagerank értékű, korábban nívós keresési helyezésekkel bíró oldalról. Ez pedig egy olyan világban, ahol a legnagyobb harc a találati listás helyezésekért folyik, elsöprő erejű.
A legszomorúbb persze az, hogy sokan még csak nem is tudnak ezekről a kőbe vésett törvényszerűségekről. Nekik sem késő, de mihamarabb érdemes szakemberhez fordulni, és orvosolni a hibát, különben komoly érvágásra számíthatnak vállalkozásuk online forgalmában.

Na de mitől is lesz egy oldal mobilbarát?

A Mobilegeddon új algoritmusa azt vizsgálja, hogy az adott honlap, és annak aloldalai mobileszközön is kellő használhatóságot, megjelenést, vagyis felhasználói élményt biztosítanak-e. Nézi a betűméretet, a linkeket, a rugalmas, azaz a reszponzív felépítést.

A reszponzív vagy adaptív oldalak a mobilképernyő felbontásához alkalmazkodva – az egyes menüpontokat, képeket, grafikai elemeket egymás alá rendezve – jelenítik meg elemeiket, így a kis képernyőn is, legyen szó mobilról vagy táblagépről, tökéletes felhasználói élményt nyújtanak.

A Google a megjelenés mellett azt is figyeli, hogy a felhasználók mobilon is el kell tudjanak érni minden funkciót és műveletet.

Az oldal betöltési sebessége

Napjaink embere türelmetlen, kevés az ideje, gyorsan, hatékonyan akar információt szerezni, hiszen ő is folyamatos versenyfutásban él. A mobilos felületen még fontosabb, hogy a keresett tartalom, vagyis az  információ a lehető leggyorsabban elérhető legyen. Ezt a sebességet meghatározza az oldal kódja, a megjelenített képek mérete és nem utolsó sorban a honlap tárhelyét biztosító szolgáltató. Ez a betöltési sebesség nem csak a felhasználók számára fontos, hanem a keresőrobotok is figyelik és a rosszabb betöltődési idejű oldalak szintén hátrébb sorolódnak  keresési találatok között.

Amennyiben érdekel (persze hogy érdekel!), hogy a te oldalad mobilbarát, vagyis Google barát-e, és a Mobilegeddon irányelveinek, illetve a további Google mobiloptimalizálási törekvéseknek megfelel-e, itt ellenőrizheted le oldaladat a Google saját teszt oldalán.

Minden jog fenntartva ~ SOS Marketing © 2017