A honlapkészítés
3 alappillére

  • Keresés

    Hogyan érjük el, hogy megtaláljanak?

    Magtartás

    Egyedi webdesign, azaz miért maradjanak a látogatóid az oldaladon?

    Konvertálás

    Vevőszerző tartalom és szerkezet, hiszen a cél a konverzió!

Keresés, nem csak "SEO"

Hogyan érjük el, hogy megtaláljanak?

"A weboldalam forgalma nevetségesen alacsony... Mit tehetnék?"

Egy nagyon gyakori panasz főleg induló vállalkozásoknál, honlapoknál, kivéve persze ha a célpiacod ismeri már a cégedet és a weboldaladat, és közvetlenül megnyitják, vagy rákeresnek honlapodra.

A weboldalad a legértékesebb online marketing csatornád, sőt manapság már az összes marketing csatorna közül a legértékesebb, ezért el kell juttatnod célközönségedhez! Ha megterveztetsz, és legyártatsz egy szórólapot, azt is eljuttatod potenciális vevőidhez, ugye?

A SEM – Search Engine Marketing nem csak a sokat emlegetett SEO-ból áll, honlapod ismertségének elérésében több tényező is szerepet játszik, ezért több módszert is használunk erre.

A weboldal célba juttatásának, célközönséged megszólításának és becsalogatásának 3 hatékony módja van:

Keresőoptimalizálás

A keresőmotorok használata (pl. Google, Yahoo, Bing) az elsődleges módja annak, hogy az emberek információt találjanak egy cégről, termékeiről, szolgáltatásairól. Ha a 4. oldalon vagy annál is hátrébb szerepelsz a keresési eredmények között egy adott kulcsszóra, a keresők 90 %-át elveszíted.
Légy megtalálható – A felhasználók 90%-a az internetet kereséshez használja
Légy az első helyen – Mindössze 10 %-a a keresőknek halad tovább a 3. oldali keresési találatoknál
Légy a legjobb helyeken – 36% a keresőknek, felhasználóknak úgy gondolja, hogy a keresési találati listák első helyezettjei a legjobb szakemberek

Pay per click kampány

A Google Adwords-ként is ismert kampánytípus, hasonló a SEO keresőoptimalizáláshoz olyan értelemben, hogy elérhetjük vele, hogy az első helyekre kerüljön a céged a találati listákban, a Fizetett hirdetések szekcióban. 
A Fizetett hirdetés akkor szükséges, ha:
• Még várod, hogy a keresőoptimalizálás működésbe lépjen
• Azonnali marketingre van szükséged
• A konkurencia veszettül erős és eredményekre van szükség
A fizetett keresési hirdetés rendkívül kifinomult technológia és látványos eredményeket hozhat, de szakértőt igényel.

Internet marketing

1-es fázis: Hasonlóan a hagyományos marketinghez a weboldaladat hirdetjük úgy, hogy forgalmat generáljunk az oldaladon, látogatókat hozzunk és lehetőség szerint email adatbázist építsünk ki.
2-es fázis: Arra koncentrálunk, hogy a célpiacod és céged között a legjobb kapcsolatot építsük ki, és folyamatosan látogatóid, potenciális célközönséged fejében tartsuk weboldaladat, ezáltal termékeidet, szolgáltatásaidat.
Cél: Megpróbáljuk biztosítani, hogy potenciális vásárlóid amikor készen állnak a vásárlásra, természetesnek vegyék, hogy téged keresnek meg érdeklődésükkel, kérdéseikkel, megrendelésükkel.

Megtartás

Egyedi webdesign: Miért maradjanak a látogatóid az oldaladon?

"Csak gondolkodnom ne kelljen…

Ezernyi fantasztikusan kinéző weboldal van az interneten, amik gyakorlatilag használhatatlanok az átlag felhasználók számára, mert a tervezőjük túl sokat szeretett volna kihozni belőlük.

A látogatók bizonyos elvárásokkal érkeznek weboldaladra, ezeknek az elvárásokat pedig GYORSAN meg kell felelned, különben tovább állnak. Hányszor történt már meg veled is, hogy megérkeztél egy oldalra, nem találtad amit kerestél és emiatt azonnal tovább álltál?

Látogatóid

jönnek – látnak – döntenek!

Tekints úgy a felhasználókra, keresőkre, potenciális vevőidre, mint akik kérdéseket tesznek fel keresésükkor (ugyanis a Google is így tekint rájuk!).
Oldaladra érkezve azt kell érezzék, nálad a válasz minden kérdésükre!

"Jó helyen járok?"

5-10 másodperc

Ennyi időd van bizonyítani látogatóidnak, hogy tudsz segíteni és megbízható vagy.
  • Választ kapok keresésemre, kérdésemre ezen az oldalon?
  • Itt van ezen az oldalon, amire szükségem van?
  • “Jónak” tűnik ez az oldal, ez a cég?

"Hol van, amit keresek?"

1 perc 38 másodperc

Ennyi idő alatt kell az ígéretedet (amit azzal tettél, hogy a látogató az elején úgy érezte, nálad megtalálhatja amit keres) bizonyítani.
  • Megtalálom könnyen amit keresek?
  • Biztonságos itt vásárolnom, megbízható ez az oldal, ez a cég?
  • Hogyan vásárolhatok?

Eredmények

A felhasználók, potenciális vásárlóid 90 %-a soha nem tér vissza egy olyan oldalra, aminek nem sikerült az ígéretét teljesítenie, nem válaszolt kérdéseire, nem kapta meg rajta amit keresett.

  • Rossz – 90 %-át a látogatóidnak egy életre elveszíted
  • – vásárlásod lett (és talán egy hosszútávon egy visszatérő vevő?)
Nincs sok értelme egy fantasztikusan kinéző weboldalt készíteni, ha a látogatóid elhagyják weboldaladat és soha nem térnek vissza.
  • Elérjük, hogy oldaladat elolvassák, és az üzeneted, ígéreted eljusson látogatóidhoz úgy, hogy:
  • Látogató centrikus, felhasználóbarát webdesign-t tervezünk,
  • A design-t a megfelelő tartalmakkal kötjük össze,
  • Olyan weboldal funkciókat építünk weboldaladba, ami segít felhasználóidnak végighaladni a vásárlási folyamaton.

Konvertálás

Vevőszerző tartalom és szerkezet, hiszen a cél a konverzió!

"Fogok itt vásárolni?"

Az internet felhasználók igényes, magas minőséget elváró látogatók, akik már az oldaladra érkezésük előtt kulcsfontosságú döntéseket hoztak meg, hogy eljussanak hozzád:
  • A webet választották keresésük megkezdéséhez
  • Kiválasztották a kulcsszót, kifejezést, megfogalmazták kérdésüket, amire választ szeretnének kapni – aktívan keresnek
  • Kiválasztották a keresési eredmények közül, konkurenciáid közül a Te weboldaladat – a Te cégedet!
…ez azt jelenti, hogy jó eséllyel vásárolni is fognak, hiszen olyan, mintha már be is tértek volna az üzletedbe.

De csak akkor fognak vásárolni, ha a honlapod 3 alapvető szempontnak megfelel:

Bizalom

  • Bevonzza a szemet, nem ijeszti el a látogatókat
  • A márkaépítés megfelelő
  • Vizuálisan tiszta, egyszerű, átlátható

Elérhetőség és használhatóság

  • Könnyen, jól használható
  • Intuitív
  • Egyszerűen elérhető funkciók

Funkcionalitás

  • Interakcióra ösztönzi a látogatókat
  • Online megrendelés, vásárlás elérhető
  • Egy kattintásos, ún. “call to action” – vásárlásra való ösztönzés

Pont egy ilyen honlapot szeretnél?

Nézd meg árainkat, rendeld meg most!