A honlapkészítés
3 alappillére

Egy nagyon gyakori panasz főleg induló vállalkozásoknál, honlapoknál, kivéve persze ha a célpiacod ismeri már a cégedet és a weboldaladat, és közvetlenül megnyitják, vagy rákeresnek honlapodra.
A weboldalad a legértékesebb online marketing csatornád, sőt manapság már az összes marketing csatorna közül a legértékesebb, ezért el kell juttatnod célközönségedhez! Ha megterveztetsz, és legyártatsz egy szórólapot, azt is eljuttatod potenciális vevőidhez, ugye?
A SEM – Search Engine Marketing nem csak a sokat emlegetett SEO-ból áll, honlapod ismertségének elérésében több tényező is szerepet játszik, ezért több módszert is használunk erre.
A keresőmotorok használata (pl. Google, Yahoo, Bing) az elsődleges módja annak, hogy az emberek információt találjanak egy cégről, termékeiről, szolgáltatásairól. Ha a 4. oldalon vagy annál is hátrébb szerepelsz a keresési eredmények között egy adott kulcsszóra, a keresők 90 %-át elveszíted.
Légy megtalálható – A felhasználók 90%-a az internetet kereséshez használja
Légy az első helyen – Mindössze 10 %-a a keresőknek halad tovább a 3. oldali keresési találatoknál
Légy a legjobb helyeken – 36% a keresőknek, felhasználóknak úgy gondolja, hogy a keresési találati listák első helyezettjei a legjobb szakemberek
Google Ads keresőszavas kampányként is ismert kampánytípus, hasonló a SEO keresőoptimalizáláshoz olyan értelemben, hogy elérhetjük vele, hogy az első helyekre kerüljön a céged a találati listákban, a Fizetett hirdetések szekcióban.
A Fizetett hirdetés akkor szükséges, ha:
A fizetett keresési hirdetés rendkívül kifinomult technológia és látványos eredményeket hozhat, de szakértőt igényel.
1-es fázis: Hasonlóan a hagyományos marketinghez a weboldaladat hirdetjük úgy, hogy forgalmat generáljunk az oldaladon, látogatókat hozzunk és lehetőség szerint email adatbázist építsünk ki.
2-es fázis: Arra koncentrálunk, hogy a célpiacod és céged között a legjobb kapcsolatot építsük ki, és folyamatosan látogatóid, potenciális célközönséged fejében tartsuk weboldaladat, ezáltal termékeidet, szolgáltatásaidat.
Cél: Megpróbáljuk biztosítani, hogy potenciális vásárlóid amikor készen állnak a vásárlásra, természetesnek vegyék, hogy téged keresnek meg érdeklődésükkel, kérdéseikkel, megrendelésükkel.
Ezernyi fantasztikusan kinéző weboldal van az interneten, amik gyakorlatilag használhatatlanok az átlag felhasználók számára, mert a tervezőjük túl sokat szeretett volna kihozni belőlük.
A látogatók bizonyos elvárásokkal érkeznek weboldaladra, ezeknek az elvárásokat pedig GYORSAN meg kell felelned, különben tovább állnak. Hányszor történt már meg veled is, hogy megérkeztél egy oldalra, nem találtad amit kerestél és emiatt azonnal tovább álltál?
Ennyi időd van bizonyítani látogatóidnak, hogy tudsz segíteni és megbízható vagy.
Ennyi idő alatt kell az ígéretedet (amit azzal tettél, hogy a látogató az elején úgy érezte, nálad megtalálhatja amit keres) bizonyítani.
Rossz – 90 %-át a látogatóidnak egy életre elveszíted
Jó – vásárlásod lett (és talán egy hosszútávon egy visszatérő vevő?)
Nincs sok értelme egy fantasztikusan kinéző weboldalt készíteni, ha a látogatóid elhagyják weboldaladat és soha nem térnek vissza.
Elérjük, hogy oldaladat elolvassák, és az üzeneted, ígéreted eljusson látogatóidhoz úgy, hogy:
Az internet felhasználók igényes, magas minőséget elváró látogatók, akik már az oldaladra érkezésük előtt kulcsfontosságú döntéseket hoztak meg, hogy eljussanak hozzád:
…ez azt jelenti, hogy jó eséllyel vásárolni is fognak, hiszen olyan, mintha már be is tértek volna az üzletedbe.