A jól működő weboldalak titkai 2023-ban

A vásárlók, potenciális ügyfelek, vagy vendégek döntő többsége ma már az online platformokat részesíti előnyben, amikor információt szerez egy vállalkozásról, vagy épp vásárol. Szerencsére egyre több vállalkozó ismeri fel a weboldalak, és az online webáruházak szükségességét, de még mindig találkozni olyan honlapokkal, amik sajnos funkcióikat tekintve nem megfelelőek, és emiatt a lehetséges vásárlók, ügyfelek inkább […]

Weboldalkészítés trendek 2023-ban

Ahogy az internet világa egyre inkább átalakul, és új technológiák kerülnek előtérbe, úgy változnak a weboldalkészítés trendjei is. Az elkövetkező években számos új trend várható, amelyek megváltoztatják az online jelenlét kialakításának módját. Interaktív és minimalista webdesign Az egyik legfontosabb trend a 2023-as weboldalkészítési szektorban az interaktív design lesz. Az interaktív webdesign nem csak esztétikailag vonzó, […]

2020-as web design trendek II.

Az előző cikkünkben elkezdett 2020-as webdesign trendekről szóló témát folytatjuk. Tipográfia: talpas és félkövér betűk A tipográfia rendkívül fontos design elem, hiszen a szöveg nem csak információt közvetít, hanem vizuális élményt is nyújt. Az egyszerű honlapokon, ahova kevés, de annál szembetűnőbb szöveg kerül, még inkább megnő a jelentősége. A betűtípusok két fő fajtája közül a […]

2020-as webdesign trendek I.

A 2015-ös webdesign trendekről szóló cikkünkben leírtak lényegében máig érvényesek. Továbbra is egyre fontosabb az egyszerűség, az átláthatóság, a gyors betöltési sebesség, a tartalom lényegének minél hatékonyabb eljuttatása a célközönséghez, és az, hogy a honlapod mobilon, laptopon és tableten is megállja a helyét. Ezeknek a céloknak a megvalósítása érdekében a technikai fejlődés és a változó […]

Tárhelyszolgáltatók dzsungelében

Sokan úgy keresnek meg minket, hogy már meglévő tárhelyükre szeretnék elkészíttetni weboldalukat. Vannak akik önszorgalomból teszik ezt, és vannak akik egy sikertelen “csináld magad” weboldal készítés maradékaként cipelik magukkal a nem átgondolt módon kiválasztott tárhelyüket. Ebben a bejegyzésben igyekeztem összeszedni mindent, amit egy interneten (is) jelen lévő vállalkozónak a tárhely, szerver vagy webtárhely témájában tudnia […]

Csináld magad weboldalak

Szeretném előre bocsátani, mindenkinek szíve joga, ha úgy érzi, saját maga akarja elkészíteni weboldalát. Lebeszélni sem akarok senkit, viszont úgy gondoltam, nagyvonalakban bemutatom hogyan is zajlik nálunk egy weboldal elkészítése, hogy könnyebben eldönthesd, hogy bevállalod saját magad, vagy inkább szakemberre bízod vállalkozásod online sikerét. CMS vagy nem CMS – ez itt a kérdés A fogalmak […]

Keresőoptimalizált szövegírás

Előző bejegyzésünkben már írtunk arról, hogy miért fontos a látogató és keresőoptimalizált szövegírás, illetve tartalom. Itt leírtuk azt is, miért a célközönségednek kell elsősorban szóljon amit írsz és nem a keresőrobotoknak. A keresőoptimalizálás csak ennek a szem előtt tartása után kezdődhet, annak ellenére, hogy párhuzamosan oda kell figyelnünk erre is. Irány a kereső! Cél az […]

Hogyan írjunk jó szöveget? | Szövegírás 101

Miért fontos a jó szövegírás honlapodon? Az ingyenes látogatószerzés egyik leghatékonyabb eszköze a szövegírás, blogolás, tartalommarketing. Mondhatjuk persze, hogy ez sincs ingyen, hiszen idő foglalkozni vele. Az idő pedig pénz, akár Te csinálod (és olyan időt fordítasz rá, amikor pénzt is kereshetnél), akár megbízol vele valakit. Mégis, még mindig ez az egyik legalacsonyabb “befektetéssel” végezhető, […]

Milyen logóra van szükségem?

A logó az arculat legfontosabb, legmeghatározóbb eleme. A logó képvisel “téged”, egyedivé tesz és megkülönböztet, legyen az a saját céged, márkád vagy akár egy adott terméked. Milyen legyen egy logó? A megfelelő logó tükrözi a szemléletmódot, az identitást, kifejezi mindazt, amit Te és/vagy a céged, márkád képvisel. A logó másik meghatározó szerepe, valamint célja az […]

Új Facebook reakció gombok: „Mire lehet ez jó már megint?”

Még nincs 10 éve sem, hogy 2006-ban a Facebook még csak az amerikai egyetemi közösségek között elképesztően gyors növekedésbe kezdett, pár éven belül pedig az egész világot behálózta. 3 évvel később kelt életre a “Like” gomb, melyet a Facebok alkotói először  “awesome” (fantasztikus, elképesztő) gombnak akartak elnevezni. Nos, érdekes lett volna hallani ha ez a szó vált volna […]