OkosBlog

Weboldalkészítéstől a marketing stratégiáig minden egy helyen

Érdekes információk, fontos tudnivalók honlapkészítés, arculattervezés, logótervezés, online marketing, keresőoptimalizált szövegírás témákban.

Tárhelyszolgáltatók dzsungelében

Sokan úgy keresnek meg minket, hogy már meglévő tárhelyükre szeretnék elkészíttetni weboldalukat. Vannak akik önszorgalomból teszik ezt, és vannak akik egy sikertelen “csináld magad” weboldal készítés maradékaként cipelik magukkal a nem átgondolt módon kiválasztott tárhelyüket.
Tovább olvasom

Csináld magad weboldalak

Szeretném előre bocsátani, mindenkinek szíve joga, ha úgy érzi, saját maga akarja elkészíteni weboldalát. Lebeszélni sem akarok senkit, viszont úgy gondoltam, nagyvonalakban bemutatom hogyan is zajlik nálunk egy weboldal elkészítése, hogy könnyebben eldönthesd, hogy bevállalod saját magad, vagy inkább szakemberre bízod vállalkozásod online sikerét.
Tovább olvasom

Keresőoptimalizált szövegírás

Előző bejegyzésünkben már írtunk arról, hogy miért fontos a látogató és keresőoptimalizált szövegírás, illetve tartalom. Itt leírtuk azt is, miért a célközönségednek kell elsősorban szóljon amit írsz és nem a keresőrobotoknak. A keresőoptimalizálás csak ennek a szem előtt tartása után kezdődhet, annak ellenére, hogy párhuzamosan oda kell figyelnünk erre is.
Tovább olvasom
Mobilgeddon: Készen áll céged a Google új algoritmusára? Ideje reszponzív honlapra váltanod!

Mobilegeddon by Google, azaz “Hová tűnt a honlapom?”

2015. április 21. az Ítélet napja. Aki csomagolni kezdett tegnap, és családostul az autóba pattanva elhagyta az országot, annak jelzem, feleslegesen tette. Egyrészt mert ez elől nincs hová menekülni, másrészt pedig nem közvetlenül az életünk került veszélybe(bár határozottan érezni fogják egyesek), hanem a vállalkozásunkat “támadta” meg a legnagyobb keresőóriás, a Google.
Tovább olvasom
2015 Online marketing trendek: tartalommarketing és email marketing

Mi várható az online marketing terén 2015-ben? – I. rész

Nos, az év már jócskán megkezdődött, hóvirágban gyönyörködünk, s lassan álarcba bújunk farsang farka idején, hogy elbúcsúztassuk a telet, s mégis, üzletileg sokan még most ébredeznek a téli álomból, a karácsonyi szünet pihentető napjaiból. Itt van pedig a 2015-ös év, új trendekkel, és a meglévők előrehaladtával, kibővülésével, fejlődésével.
Tovább olvasom
Mit nevezünk jó PR-nak? Ratatouille - a patkány PR meséje

A mókus és a patkány PR csatája

A PR szakma egyik legismertebb szlogenje szerint „a mókus is patkány csak jobb a PR-ja”. A PR, vagyis a public relations „közönségkapcsolat” kiindulópontja, hogy mit gondolnak az emberek rólad, vagyis a cégedről. A mókus esetében a jó PR azt jelenti, hogy a népesség nagy része pozitív, szeretetteljes fényben látja őket. 
Tovább olvasom