Tárhelyszolgáltatók dzsungelében

Sokan úgy keresnek meg minket, hogy már meglévő tárhelyükre szeretnék elkészíttetni weboldalukat. Vannak akik önszorgalomból teszik ezt, és vannak akik egy sikertelen “csináld magad” weboldal készítés maradékaként cipelik magukkal a nem átgondolt módon kiválasztott tárhelyüket. Ebben a bejegyzésben igyekeztem összeszedni mindent, amit egy interneten (is) jelen lévő vállalkozónak a tárhely, szerver vagy webtárhely témájában tudnia […]

Csináld magad weboldalak

Szeretném előre bocsátani, mindenkinek szíve joga, ha úgy érzi, saját maga akarja elkészíteni weboldalát. Lebeszélni sem akarok senkit, viszont úgy gondoltam, nagyvonalakban bemutatom hogyan is zajlik nálunk egy weboldal elkészítése, hogy könnyebben eldönthesd, hogy bevállalod saját magad, vagy inkább szakemberre bízod vállalkozásod online sikerét. CMS vagy nem CMS – ez itt a kérdés A fogalmak […]

Keresőoptimalizált szövegírás

Előző bejegyzésünkben már írtunk arról, hogy miért fontos a látogató és keresőoptimalizált szövegírás, illetve tartalom. Itt leírtuk azt is, miért a célközönségednek kell elsősorban szóljon amit írsz és nem a keresőrobotoknak. A keresőoptimalizálás csak ennek a szem előtt tartása után kezdődhet, annak ellenére, hogy párhuzamosan oda kell figyelnünk erre is. Irány a kereső! Cél az […]

Hogyan írjunk jó szöveget? | Szövegírás 101

Miért fontos a jó szövegírás honlapodon? Az ingyenes látogatószerzés egyik leghatékonyabb eszköze a szövegírás, blogolás, tartalommarketing. Mondhatjuk persze, hogy ez sincs ingyen, hiszen idő foglalkozni vele. Az idő pedig pénz, akár Te csinálod (és olyan időt fordítasz rá, amikor pénzt is kereshetnél), akár megbízol vele valakit. Mégis, még mindig ez az egyik legalacsonyabb “befektetéssel” végezhető, […]

Milyen logóra van szükségem?

A logó az arculat legfontosabb, legmeghatározóbb eleme. A logó képvisel “téged”, egyedivé tesz és megkülönböztet, legyen az a saját céged, márkád vagy akár egy adott terméked. Milyen legyen egy logó? A megfelelő logó tükrözi a szemléletmódot, az identitást, kifejezi mindazt, amit Te és/vagy a céged, márkád képvisel. A logó másik meghatározó szerepe, valamint célja az […]

Új Facebook reakció gombok: „Mire lehet ez jó már megint?”

Még nincs 10 éve sem, hogy 2006-ban a Facebook még csak az amerikai egyetemi közösségek között elképesztően gyors növekedésbe kezdett, pár éven belül pedig az egész világot behálózta. 3 évvel később kelt életre a “Like” gomb, melyet a Facebok alkotói először  “awesome” (fantasztikus, elképesztő) gombnak akartak elnevezni. Nos, érdekes lett volna hallani ha ez a szó vált volna […]

Webdesign trendek 2015-ben és tovább

Az idei év marketing trendjeiről írtunk már két cikket is itt és itt olvashatjátok arról, hogy mire fontos igazán odafigyelnetek idén, ha online marketing eszközökkel tervezitek (reméljük ma már mindenki így tesz!) elérni célközönségeteket. Amiről azonban fontos még beszélni, hiszen folyamatos adaptációt igényel, az a webdesign trendek követése! Nem azért mert így menő, trendinek maradni, […]

Az a fránya Facebook…

Facebook hirdetés, új egyensúly a Facebook tartalom megjelenítésben

Rengetegszer felmerül a kérdés “Miért kell nekem azért fizetni a Facebooknak, hogy a már nehezen, akár pénzért megszerzett Facebook oldal kedvelőimhez eljuttassak egy bejegyzést?” Nos, mondhatnánk, hogy a kérdés jogos, hiszen még Schobert Norbert vállalkozó guru is feltette azt M. Zuckerberg nagytiszteletűnek. Mai napig ugyan kérdéses szándékkal, hiszen nehéz elhinni, hogy egy ekkora vállalkozás mögött […]

Mobilegeddon by Google, azaz „Hová tűnt a honlapom?”

Mobilgeddon: Készen áll céged a Google új algoritmusára? Ideje reszponzív honlapra váltanod!

2015. április 21. az Ítélet napja. Aki csomagolni kezdett tegnap, és családostul az autóba pattanva elhagyta az országot, annak jelzem, feleslegesen tette. Egyrészt mert ez elől nincs hová menekülni, másrészt pedig nem közvetlenül az életünk került veszélybe(bár határozottan érezni fogják egyesek), hanem a vállalkozásunkat “támadta” meg a legnagyobb keresőóriás, a Google. Érvénybe lépett ugyanis a […]

Mi várható az online marketing terén 2015-ben? – II. rész

2015 Online marketing trendek: tartalommarketing és email marketing

Lassan kitavaszodik már és egyre inkább belebonyolódunk a 2015-ös év munkáiba, ezért nézzük hát mielőbb tovább, hogy mivel tudunk még előrukkolni, hogy idén is trendik maradjunk, sőt, akár a többiek előtt járjunk egy lépéssel, és az első tavaszi babérokat mi arassuk le (és legalább egy jó krumplifőzeléket főzhessünk)! Láss a számok mögé, és dönts okosan! […]