Mi várható az online marketing terén 2015-ben? – II. rész

2015 Online marketing trendek: tartalommarketing és email marketing

Lassan kitavaszodik már és egyre inkább belebonyolódunk a 2015-ös év munkáiba, ezért nézzük hát mielőbb tovább, hogy mivel tudunk még előrukkolni, hogy idén is trendik maradjunk, sőt, akár a többiek előtt járjunk egy lépéssel, és az első tavaszi babérokat mi arassuk le (és legalább egy jó krumplifőzeléket főzhessünk)! Láss a számok mögé, és dönts okosan! […]

Mi várható az online marketing terén 2015-ben? – I. rész

2015 Online marketing trendek: tartalommarketing és email marketing

Nos, az év már jócskán megkezdődött, hóvirágban gyönyörködünk, s lassan álarcba bújunk farsang farka idején, hogy elbúcsúztassuk a telet, s mégis, üzletileg sokan még most ébredeznek a téli álomból, a karácsonyi szünet pihentető napjaiból. Itt van pedig a 2015-ös év, új trendekkel, és a meglévők előrehaladtával, kibővülésével, fejlődésével. Hogyan is tudunk naprakészek maradni és hatékonyan […]

Hogyan készítsünk házilag is igényes, ínycsiklandó képeket?

Hogyan készítsünk igényes képeket blogunkhoz, weboldalunkhoz?

Éttermed, büféd vagy cukrászdád van, és szeretnél a honlapodra, blogodba igényes képeket feltenni, de nincs elég pénzed profi fotóst felbérelni? Ne ess neki minden felkészültség nélkül a fotózásnak, mert sajnos borzasztó eredményeket szülhet. Az ételfotózás már-már nevezhető művészeti formának, mely a kreativitást a technikával ötvözi ahhoz, hogy az ételeket olvadó, izzadó, bugyogó állapotukban kapjuk el, […]

A mókus és a patkány PR csatája

Mit nevezünk jó PR-nak? Ratatouille - a patkány PR meséje

A PR szakma egyik legismertebb szlogenje szerint „a mókus is patkány csak jobb a PR-ja”. A PR, vagyis a public relations „közönségkapcsolat” kiindulópontja, hogy mit gondolnak az emberek rólad, vagyis a cégedről. A mókus esetében a jó PR azt jelenti, hogy a népesség nagy része pozitív, szeretetteljes fényben látja őket.  A legtöbben örömüket lelik abban, hogy […]

Marketing stratégia: gondolkozz legalább 3 lépéssel előre

Marketingstratégia - marketing ötletek: gondolkozz 3 lépéssel előre és megnyered céged játszmáját!

Stratégia – Marketing stratégia Habár nem vagyok egy sakkbajnok, mégis mikor játszom, egész sokáig tudom tartani magam. Ennek egyetlen titka van, amit idővel tanultam csak meg: mindig legalább három lépéssel előre kell gondolkodni. Ha több, mint egy lépést tudsz előre számításba venni, a játékodban máris kialakul a stratégia, és minden egyes bábu máris egy hadsereg […]