Új Facebook reakció gombok: „Mire lehet ez jó már megint?”

Még nincs 10 éve sem, hogy 2006-ban a Facebook még csak az amerikai egyetemi közösségek között elképesztően gyors növekedésbe kezdett, pár éven belül pedig az egész világot behálózta. 3 évvel később kelt életre a “Like” gomb, melyet a Facebok alkotói először  “awesome” (fantasztikus, elképesztő) gombnak akartak elnevezni. Nos, érdekes lett volna hallani ha ez a szó vált volna […]

Webdesign trendek 2015-ben és tovább

Az idei év marketing trendjeiről írtunk már két cikket is itt és itt olvashatjátok arról, hogy mire fontos igazán odafigyelnetek idén, ha online marketing eszközökkel tervezitek (reméljük ma már mindenki így tesz!) elérni célközönségeteket. Amiről azonban fontos még beszélni, hiszen folyamatos adaptációt igényel, az a webdesign trendek követése! Nem azért mert így menő, trendinek maradni, […]

Az a fránya Facebook…

Facebook hirdetés, új egyensúly a Facebook tartalom megjelenítésben

Rengetegszer felmerül a kérdés “Miért kell nekem azért fizetni a Facebooknak, hogy a már nehezen, akár pénzért megszerzett Facebook oldal kedvelőimhez eljuttassak egy bejegyzést?” Nos, mondhatnánk, hogy a kérdés jogos, hiszen még Schobert Norbert vállalkozó guru is feltette azt M. Zuckerberg nagytiszteletűnek. Mai napig ugyan kérdéses szándékkal, hiszen nehéz elhinni, hogy egy ekkora vállalkozás mögött […]

Mobilegeddon by Google, azaz „Hová tűnt a honlapom?”

Mobilgeddon: Készen áll céged a Google új algoritmusára? Ideje reszponzív honlapra váltanod!

2015. április 21. az Ítélet napja. Aki csomagolni kezdett tegnap, és családostul az autóba pattanva elhagyta az országot, annak jelzem, feleslegesen tette. Egyrészt mert ez elől nincs hová menekülni, másrészt pedig nem közvetlenül az életünk került veszélybe(bár határozottan érezni fogják egyesek), hanem a vállalkozásunkat “támadta” meg a legnagyobb keresőóriás, a Google. Érvénybe lépett ugyanis a […]

Mi várható az online marketing terén 2015-ben? – II. rész

2015 Online marketing trendek: tartalommarketing és email marketing

Lassan kitavaszodik már és egyre inkább belebonyolódunk a 2015-ös év munkáiba, ezért nézzük hát mielőbb tovább, hogy mivel tudunk még előrukkolni, hogy idén is trendik maradjunk, sőt, akár a többiek előtt járjunk egy lépéssel, és az első tavaszi babérokat mi arassuk le (és legalább egy jó krumplifőzeléket főzhessünk)! Láss a számok mögé, és dönts okosan! […]

Mi várható az online marketing terén 2015-ben? – I. rész

2015 Online marketing trendek: tartalommarketing és email marketing

Nos, az év már jócskán megkezdődött, hóvirágban gyönyörködünk, s lassan álarcba bújunk farsang farka idején, hogy elbúcsúztassuk a telet, s mégis, üzletileg sokan még most ébredeznek a téli álomból, a karácsonyi szünet pihentető napjaiból. Itt van pedig a 2015-ös év, új trendekkel, és a meglévők előrehaladtával, kibővülésével, fejlődésével. Hogyan is tudunk naprakészek maradni és hatékonyan […]

Hogyan készítsünk házilag is igényes, ínycsiklandó képeket?

Hogyan készítsünk igényes képeket blogunkhoz, weboldalunkhoz?

Éttermed, büféd vagy cukrászdád van, és szeretnél a honlapodra, blogodba igényes képeket feltenni, de nincs elég pénzed profi fotóst felbérelni? Ne ess neki minden felkészültség nélkül a fotózásnak, mert sajnos borzasztó eredményeket szülhet. Az ételfotózás már-már nevezhető művészeti formának, mely a kreativitást a technikával ötvözi ahhoz, hogy az ételeket olvadó, izzadó, bugyogó állapotukban kapjuk el, […]

A mókus és a patkány PR csatája

Mit nevezünk jó PR-nak? Ratatouille - a patkány PR meséje

A PR szakma egyik legismertebb szlogenje szerint „a mókus is patkány csak jobb a PR-ja”. A PR, vagyis a public relations „közönségkapcsolat” kiindulópontja, hogy mit gondolnak az emberek rólad, vagyis a cégedről. A mókus esetében a jó PR azt jelenti, hogy a népesség nagy része pozitív, szeretetteljes fényben látja őket.  A legtöbben örömüket lelik abban, hogy […]

Marketing stratégia: gondolkozz legalább 3 lépéssel előre

Marketingstratégia - marketing ötletek: gondolkozz 3 lépéssel előre és megnyered céged játszmáját!

Stratégia – Marketing stratégia Habár nem vagyok egy sakkbajnok, mégis mikor játszom, egész sokáig tudom tartani magam. Ennek egyetlen titka van, amit idővel tanultam csak meg: mindig legalább három lépéssel előre kell gondolkodni. Ha több, mint egy lépést tudsz előre számításba venni, a játékodban máris kialakul a stratégia, és minden egyes bábu máris egy hadsereg […]