Még nincs 10 éve sem, hogy 2006-ban a Facebook még csak az amerikai egyetemi közösségek között elképesztően gyors növekedésbe kezdett, pár éven belül pedig az egész világot behálózta. 3 évvel később kelt életre a “Like” gomb, melyet a Facebok alkotói először “awesome” (fantasztikus, elképesztő) gombnak akartak elnevezni. Nos, érdekes lett volna hallani ha ez a szó vált volna […]
Az idei év marketing trendjeiről írtunk már két cikket is itt és itt olvashatjátok arról, hogy mire fontos igazán odafigyelnetek idén, ha online marketing eszközökkel tervezitek (reméljük ma már mindenki így tesz!) elérni célközönségeteket. Amiről azonban fontos még beszélni, hiszen folyamatos adaptációt igényel, az a webdesign trendek követése! Nem azért mert így menő, trendinek maradni, […]
Rengetegszer felmerül a kérdés “Miért kell nekem azért fizetni a Facebooknak, hogy a már nehezen, akár pénzért megszerzett Facebook oldal kedvelőimhez eljuttassak egy bejegyzést?” Nos, mondhatnánk, hogy a kérdés jogos, hiszen még Schobert Norbert vállalkozó guru is feltette azt M. Zuckerberg nagytiszteletűnek. Mai napig ugyan kérdéses szándékkal, hiszen nehéz elhinni, hogy egy ekkora vállalkozás mögött […]
2015. április 21. az Ítélet napja. Aki csomagolni kezdett tegnap, és családostul az autóba pattanva elhagyta az országot, annak jelzem, feleslegesen tette. Egyrészt mert ez elől nincs hová menekülni, másrészt pedig nem közvetlenül az életünk került veszélybe(bár határozottan érezni fogják egyesek), hanem a vállalkozásunkat “támadta” meg a legnagyobb keresőóriás, a Google. Érvénybe lépett ugyanis a […]
Lassan kitavaszodik már és egyre inkább belebonyolódunk a 2015-ös év munkáiba, ezért nézzük hát mielőbb tovább, hogy mivel tudunk még előrukkolni, hogy idén is trendik maradjunk, sőt, akár a többiek előtt járjunk egy lépéssel, és az első tavaszi babérokat mi arassuk le (és legalább egy jó krumplifőzeléket főzhessünk)! Láss a számok mögé, és dönts okosan! […]
Nos, az év már jócskán megkezdődött, hóvirágban gyönyörködünk, s lassan álarcba bújunk farsang farka idején, hogy elbúcsúztassuk a telet, s mégis, üzletileg sokan még most ébredeznek a téli álomból, a karácsonyi szünet pihentető napjaiból. Itt van pedig a 2015-ös év, új trendekkel, és a meglévők előrehaladtával, kibővülésével, fejlődésével. Hogyan is tudunk naprakészek maradni és hatékonyan […]
Éttermed, büféd vagy cukrászdád van, és szeretnél a honlapodra, blogodba igényes képeket feltenni, de nincs elég pénzed profi fotóst felbérelni? Ne ess neki minden felkészültség nélkül a fotózásnak, mert sajnos borzasztó eredményeket szülhet. Az ételfotózás már-már nevezhető művészeti formának, mely a kreativitást a technikával ötvözi ahhoz, hogy az ételeket olvadó, izzadó, bugyogó állapotukban kapjuk el, […]
A PR szakma egyik legismertebb szlogenje szerint „a mókus is patkány csak jobb a PR-ja”. A PR, vagyis a public relations „közönségkapcsolat” kiindulópontja, hogy mit gondolnak az emberek rólad, vagyis a cégedről. A mókus esetében a jó PR azt jelenti, hogy a népesség nagy része pozitív, szeretetteljes fényben látja őket. A legtöbben örömüket lelik abban, hogy […]
Stratégia – Marketing stratégia Habár nem vagyok egy sakkbajnok, mégis mikor játszom, egész sokáig tudom tartani magam. Ennek egyetlen titka van, amit idővel tanultam csak meg: mindig legalább három lépéssel előre kell gondolkodni. Ha több, mint egy lépést tudsz előre számításba venni, a játékodban máris kialakul a stratégia, és minden egyes bábu máris egy hadsereg […]