2018-ban a meglévő Shoprenter webshop design frissítése, marketing tudatos újrastrukturálása, átalakítása, konverzióoptimalizálása után elkezdtük a webáruház keresőoptimalizálását is. 6 havi keresőoptimalizálás után a gyakorlatilag 0 havi forgalom után havi 1500 látogatót értünk el, nagyrészét organikus keresőből érkezőkkel.

A webshop többszáz termékét előre egyeztetett kulcsszólista alapján optimalizáltuk, a webshopot egyéb technikai beállításokkal optimalizáltuk. Emellett offsite SEO-t is végeztünk, PR cikkek írásával és publikálásával, magas PA/DA értékű weboldalakról, hírportálokról releváns forgalmat, erős linkeket irányítottunk a webáruház egyes aloldalaira, cikkeire, termékkategóriáira. Ez az eredmény további keresőoptimalizálás nélkül hónapokon keresztül stagnált, majd fokozatosan enyhén csökkent, további keresőoptimalizálással ez hatványozott növekedést mutatott volna.

2018-ban a meglévő Shoprenter webshop design frissítése, marketing tudatos újrastrukturálása, átalakítása, konverzióoptimalizálása után elkezdtük a webáruház keresőoptimalizálását is. 6 havi keresőoptimalizálás után a gyakorlatilag 0 havi forgalom után havi 1500 látogatót értünk el, nagyrészét organikus keresőből érkezőkkel. A webshop többszáz termékét előre egyeztetett kulcsszólista alapján optimalizáltuk, a webshopot egyéb technikai beállításokkal optimalizáltuk. Emellett offsite SEO-t […]