Minden sikeres online üzlet alapja egy acélbiztos akcióterv
Az online marketing a céged internetes prezentálásáról, az internet kínálta „hirdetési” lehetőségek kiaknázásáról szól. A hirdetés itt nem csak a szó szoros értelmében vett, régi metódus, hanem magában foglal minden olyan online eszközt, mely weboldalad célközönségedhez eljuttatását, és látogatóid vevőkké konvertálását segíti.
Tűzz ki célokat!
Az üzleted, versenytársaid, és cMindenekelőtt a legfontosabb, hogy elérhető célokat tűzz ki magad elé. Sajnos, a focivilágbajnokságon játszani, vagy Cameron Diazt feleségül venni nem az elérhető célok közé tartozik (legalábbis ebben biztosan nem tudunk segíteni). DE, legyen szó egy olyan egyszerű célkitűzésről, mint egy vevőszerző weboldal megvalósítása, vagy az első online értékesítési folyamatod beindítása, vagy éppen a profitod növelése, a legfontosabb, hogy meghatározzuk a végcélt és az ahhoz szükséges egyes lépéseket a cél elérése érdekében.
Kis tudás – nagy veszély
Sok csináld magad anyagot találni az interneten ma már a sikeres webáruház, weboldal elkészítéséről, vagy éppen hirdetéséről. Igen, sok mindent elvégezhet egy laikus is, vagy kis tudásanyag elsajátításával és egy kis szerencsével sok mindent el lehet érni. Azonban nem mindegy, milyen áron, vagyis milyen időbefektetéssel, hiszen minden idő, amit magad fordítasz az online marketing megtervezésére, vagy kivitelezésére, mind vállalkozásod egyéb feladataitól veszed el, neadjisten’ szabadidődből, melyet tölthetnél családoddal, szeretteiddel, kiélvezve munkád gyümölcsét.
Bízd online marketinged
szakértőkre
akik nem csak megtervezik az online marketing eszközök szükségességét, mikéntjét, idő-és költségtervét, de a kivitelezését, folyamatos felügyeletét is vállalják, ezáltal a leghatékonyabban megszólítva potenciális vevőidet, beterelve őket az értékesítési csatornákba.
- Marketingtervezés
- Célpiac meghatározás, cég- és termékpozicionálás
- Marketing tanácsadás
- PPC kampányok megtervezése és kampánykövetés
- Közösségi média menedzsment
- Megfizethető gerillamarketing
- Hirdetések grafikai és tartalmi tervezése
Mit kínálunk?
SEO Keresőoptimalizálás
Mit is jelent a SEO?
EO, “seó”, “szeó”, kinek mi tetszik, a lényeg: Keresőoptimalizálás
Mit is jelent a SEO? Search Engine Optimization, azaz „Kereső Motor Optimalizálás”. A keresőoptimalizálás persze nem a motor optimalizálását jelenti, hanem a keresőmotorokra való optimalizálást. Lehet sokat beszélni is róla, és meg is lehet “valahogy” csinálni, de jól megcsinálni, valódi eredményeket kitűzni célul, és el is érni azokat, na az a kihívás.
Mi hogyan csináljuk?
A weboldal meglévő tartalmainak elemzésével és optimalizálásával, új tartalmak építésével az adott keresőszóra. A cél mindig az első oldali találati eredmény elérése, természetesen a legjobb, releváns keresőszavak kiválasztásával, melyekkel reális esély van a jó helyezés elérésére.
- Széleskörű kulcsszó elemzés, a keresési szokások felderítése, meghatározása és konkurencia elemzés.
- Weboldal funkcionális beállításai, belső linkek kialakítása, meglévő blog tartalmak frissítése az adott keresőszavakra történő optimalizálással, a szövegek keresőoptimalizált elrendezésével, megfelelő kiemelésekkel, meta címek és leírások, kép és videó adatok, linkbeállítások elvégzése, címkék, egyéb szükséges adatok beállítása
- Új tartalmak készítése, keresőoptimalizált szövegírás
- Eredmény, konverzió figyelés statisztikai program használatával, kitűzött célok elemzés, folyamatos visszacsatolás
Mit ígérünk?
Folyamatosan keresési statisztikákkal igazolható, látható eredményeket, az adott keresőszóra történő kereséskor a Google keresőtalálati listájában.
Szövegírás, szövegstilizálás
Honlapszövegírás, blogírás, tartalomépítés
Marketingstratégia, tartalommarketing terv alapján vállaljuk készülő weboldaladhoz a szövegírást, szövegstilizálást is. Az előbbi a komplett szövegek megírását, az utóbbi pedig meglévő tartalmak feljavítását, kiszínezését jelenti. Mindkét esetben veled egyeztetve, a szakmai részét a tőled kapott információkra készítjük el a weboldaladhoz, vállalkozásodhoz illő, a látogatókat az értékesítési csatornákba terelő szövegeket.
Keresőoptimalizálás szolgáltatásunk megrendelésétől függetlenül odafigyelünk az alapvető keresőoptimalizálási szabályok betartására. Keresőoptimalizálás szolgáltatás megrendelésével együtt a szövegírásnál már a kiválasztott keresőszavak előtérbe helyezésével építjük fel az új oldal szövegezését.
Vállaljuk továbbá blogtartalmak megírását kapott szakmai tartalom alapján, témától függetlenül, melyeknél szintén mindig szem előtt tartjuk a látogatók tartalomolvasási szokásait, illetve a keresőoptimalizálási szempontokat.
Kapcsolódó szolgáltatásként vállaljuk hírlevelek írását és grafikai szerkesztését (mi a MailChimp hírlevélküldő rendszert preferáljuk és ajánljuk, de használunk Protopmailt, MailMastert és Webgalambot is) a blogtartalmak alapján, illetve automatizált hírlevél kampányok beállítását.
Google Adwords
Google AdWords
és Google Display kampánymenedzsment
A Google hirdetési lehetőségei a ma elérhető legjobb online reklám lehetőséget biztosítják akár a kisebb kerettel rendelkező vállalkozások számára is. A Google Adwords kampány a Google keresőtalálatai közötti első oldalon való szereplést biztosítják.
A Google Display kampány ezzel szemben képi megjelenítés lehetőségét biztosítja releváns kapcsolódó tartalmú oldalak bannerhelyein.
- Kampánytervezés – Display hirdetési kampány esetén a hirdetési kép megtervezését is tartalmazza
- Kulcsszókutatás, kulcsszavak ajánlása, kiválasztása
- Hirdetések – szövegírás, induló szett készítése
- Konverziós és mérőkódok generálása és elhelyezése
- Kampányindítás, alapbeállítások
Kampánykövetés
– Google Adwords, Display, Facebook, remarketing hirdetési kampány
A hirdetések futtatása során folyamatosan monitorozzuk a hirdetések teljesítését. Ha szükséges, módosítunk a beállításokon. Így érjük el, hogy a hirdetésekre fordított összeg a lehető legkevesebb legyen a lehető legmagasabb releváns átkattintási arány mellett.
Facebook management
Facebook hirdetési kampánymenedzsment
Facebook Fan Page
A Facebook oldal elengedhetetlen marketing kommunikációs eszköz egy széles célcsoport elérése érdekében. A célzott hirdetési kampány beállításának elengedhetetlen feltétele.
Facebook hirdetési kampánymenedzsment
- Kampánytervezés
- Hirdetések – szövegírás, képkiválasztás, induló szett készítése
- Célcsoportmeghatározás
- Konverziós és mérőkódok generálása és elhelyezése
- Kampányindítás, alapbeállítások
A Facebook oldal kezelése és hirdetési kampányok tervezése, menedzselése mellett vállaljuk más közösségi média felületek (Google+, Twitter, LinkedIn, Pinterest, Instagram) kezelését, beállítását és akár egyéb hirdetési kampányok futtatását is, azonban ezeket alapvetően csak célcsoport, esetleges nemzetközi célzás függvényében, illetve van amelyiket csak bizonyos vállalkozástípusoknál ajánlunk.
Remarketing
Mi az a remarketing?
Biztos veled is előfordult már, hogy belekattintottál egy Facebook hirdetésbe, vagy éppen kerestél valamit, mert az adott pillanatban szükséged volt rá, megnézted az oldalt, bezártad, le is tudtad volna a dolgot, majd hetekig, hónapokig mindenhol annak a weboldalnak a reklámját láttad (vagy éppen egy másik, hasonló terméket, szolgáltatást hirdető weboldalét). Na, lényegében, ez a remarketing, ennek a weboldalnak, szolgáltatónak ilyen hirdetés beállítása volt. Ha akár csak egyszer is megnézted utána újra azt a hirdetést, vagy éppen csak annyit elértek, hogy ne tudd kiverni őket a fejedből, akkor a kampány sikeres volt.
Remarketing kampánymenedzsment
A remarketing a jelenleg elérhető leghatékonyabb online hirdetési megoldás. A látogató egy bizonyos oldalon történt látogatása után, ha a kívánt cselekvést, jelen esetben vásárlást nem végezte el, követni kezdjük egy ajánlattal az általa látogatott oldalakon (híroldalak, Youtube, tematikus oldalak).
A remarketing sikere abban rejlik, hogy a célcsoport külnböző csatornákon látja hirdetéseinket, illetve a hirdetések lekövethetik a teljes vásárlási folyamatot (figyelemfelkeltés, érdeklődés, tájékozódás, döntés, vásárlás, vásárlás nagyobb értékben, elköteleződés), akár több lépésben is.
- Ajánlat meghatározása, célok kitűzése
- Célcsoportmeghatározás
- Hirdetések – szövegírás, képkiválasztás, tervezés. Mivel a remarketing kampányok különböző tartalomszolgáltatói oldalakon jelennek meg, illetve különböző időpontokban különböző ajánlatot mutatnak, több hirdetési verzió elkészítése szükséges, melyekhez mindhez képes hirdetést készítünk.
- Remarketinglisták beállítása Konverziós és mérőkódok generálása és elhelyezése
- Kampányindítás, alapbeállítások
Gerillamarketing
Gerilla vagy gorilla?! Ez itt a kérdés…
A gerillamarketing létét a legtöbb vállalkozó fejében sűrű homály fedi, és maximum annyit tudnak róla, hogy valami nem hagyományos, figyelemfelkeltő dolog. Definíció szerint alacsony költségvetésű, nem konvencionális marketing tevékenységet jelent, amire egyébként általában a legtöbb kisvállalkozó vágyik: legyen olcsó, hatékony, valami más, mint amit a többiek csinálnak.
Négy különböző gerillamarketing típust különböztetünk meg:
- a word of mouth („szóbeszéd”);
- ambient, amely az egyedi, nem tradicionális, illetve az ötletesen környezetbe illesztett megjelenések gyűjtőneve (pl.:”street art”, közterületi ambient médiumok, stb.);
- a viral, vagyis vírusmarketing (pl. vírusvideók, melyeket az emberek tömeges, maguktól osztanak tovább a közösségi média csatornákon, legutóbbi kedvencünk nézd meg itt)
- és az „astroturfing” avagy pszeudo-fogyasztói csoportok létrehozása. Értelemszerűen a szóbeszéd kialakulásában a gyakori, rendszeres és következetes megjelenések segíthetnek, és a kimagaslóan jó minőségű és ár-érték arányú szolgáltatás, erről Neked kell gondoskodni.
A kisvállalkozóknál is működőképes, (viszonylag!) kis költségvetéssel megvalósítható marketing ötletekben azonban már tudunk segíteni, de kizárólag egyéb szolgáltatásokkal együtt, marketing tervezéssel, honlapkészítéssel együtt vállaljuk el, ugyanis a hatékony gerillamarketingnek alapvető feltétele az igényes, vonzó arculat, minőségi online megjelenés, és a stratégiai tervezés.